Minggu, 04 September 2011

0:48

0:48,,jarum jam menunjukkan diri..di atas sebuah ukiran dinding,sempat kumasih terjaga disini..
0:48,, kurasakan ada sengatan yg tk biasanya aku dapati..bahkan mengalir  sampai di jari jemari..
0:48,,aku bertaruh ini tk akan kalah dengan deru teknologi..yg mendera bgtu deras di luar..
0:48,,semkin aku terlarut dlm lamun..betapa besar Kuasa di atas segalanya...
0:48,,alam...bgtu natural..dengan senandung melodi malam,dengan dawai-dawai yg melenakan sayupan mata..
0:48,,kutarik sebuah selimut untuk mengatasi semua..perlakuan ini..dn mencoba nikmati semua yg disugukan..
0:48,,kumulai dengan sebuah doa..dn berharap yg terbaik..buat hari esok..
0:48,,dan kubiarkan alam membelaiku dengan kesejukanya...humm dingin..
0:48,,sekali lg aku berani  bertaruh kesejukan ini.. berbuih dingin..tk akan kalah dngn AC
0:48,,lihat betapa alam bersahaja..dn tdk menjadi momok..tk kala semua berjalan alamiah..
0:48,,aku serahkan semuanya padamu..ya Allah..tuk menjagaku dri kejahatn malam
0:48,,Humm udara semakin dingin....
0:48..dri tepian pesisir sompu2 aku ucapkan selamat tdr...By Bilik Biru Inspirations***

Tidak ada komentar:

Posting Komentar